wtorek, 21 lutego 2017

Muzyczny zakątek

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam moich ulubionych wokalistów i muzyków :) Muzyka to bardzo ważna część mojego życia i stawiam ją na równi z książkami. Bardzo lubię słuchać piosenek podczas czytania lub pisania recenzji, wbrew pozorom pomaga mi się to skupić i rozluźnia mnie. Piszcie w komentarzach imiona swoich ulubionych wykonawców i czy lubicie czytać przy muzyce, chętnie poczytam!

TROYE SIVAN
Niewiele osób go kojarzy, choć jestem pewna, że za jakiś czas to się zmieni. Tworzy on naprawdę wartościową muzykę z przesłaniem, która skłania do refleksji. Jest sympatyczny i nikogo nie udaje, moim zdaniem zasługuje na dużo więcej uwagi.

HALSEY
Możliwe, że o niej też nie słyszeliście, bowiem Ashley (bo tak ma naprawdę na imię) nie występuje na scenie od bardzo dawna i ma dosyć oryginalne piosenki oraz styl. Większą sławą cieszy się w Ameryce, choć w Polsce też nie brakuje jej fanów :)
ARIANA GRANDE
O Arianie zapewne większość osób słyszała. Mnóstwo jej piosenek jest puszczanych w radio, jednak zachęcam do zagłębienia się w jej twórczość, bo single nie należą do ambitniejszych, natomiast na płytach można znaleźć prawdziwe arcydzieła. Kobieta z niesamowitym głosem, feministka i obrończyni praw zwierząt.

THE NEIGHBOURHOOD

Tym razem zespół rockowy. Uwielbiam ich muzykę, jest genialna, nie zawsze łatwa, natomiast na pewno warto się z nią zapoznać. Ich występy na żywo są pełne zaangażowania i emocji, chciałabym pewnego dnia pojechać na ich koncert.
JUSTIN BIEBER 
Jak widać słucham wszystkiego, od rocka do popu :) Wiele osób pewnie nie lubi Justina i jestem w stanie to zrozumieć, ale jak w przypadku Ariany - warto poznać więcej jego piosenek niż te z telewizji. Na płycie ma mnóstwo pięknych, wartościowych piosenek takich jak "Purpose" czy "Life is worth living".

MELANIE MARTINEZ
Na koniec tak wyróżniająca się artystka, że grzechem byłoby o niej nie wspomnieć! Teksty jej piosenek są jedną wielką metaforą, co książkoholikom może się spodobać. Ma wspaniały, oryginalny głos i osobowość, nawet jej wygląd i styl niewątpliwie przyciągają uwagę.

17 komentarzy :

  1. Bardzo jestem z muzyką do tyłu, ale dzięki takim wpisom i ja załapuję się na porcję tych muzycznych przeżyć. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  2. Słucham tylko Ariany, ale i tak bardzo rzadko ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przesłuchać piosenki innych artystów! :)

      Usuń
  3. Wcześniej słyszałam tylko o Arianie i Justinie, ale zaraz zobaczę twórczość innych ludzi z twojego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba źle jeśli słyszałam tylko o dwóch osobach, prawda? Chyba słucham za mało muzyki...U mnie to działa tak, że znajduję jakąś piosenkę, przez tydzień słucham tylko i wyłącznie jej aż mi się znudzi, za jakiś czas znajduję kolejną i tak w kółko. Chyba po prostu nie mam czasu odkrywać nowych perełek, więc dziękuję za takie posty i rób ich jak najwięcej! :DPozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak też lubię robić:D
      W sumie mogłabym z tego zrobić całą serię i co jakiś czas bym wstawiała haha
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Halsey pokochałam po jej piosence do Łowcy. AWwwww. NAwet nie wiedziałam, że ona nazywa się Ashley xd
    Na koncercie Biebera miałam przyjemność gościć. Niby go nie lubię, ale np Sorry albo Love yourself już są fajne
    Melanie Martinez!! Po "Soap" w Nerve ją ubóstwiam. Na urodziny dostałam od przyjaciółki koszulkę z polskim tekstem "Wrzuciłam toster do wanny" XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo nie wiedziałam XD
      Aaa, też byłam na jego koncercie!!
      Muszę ci przyznać, że masz świetny gust muzyczny, mam ochotę cię wyściskać:D

      Usuń
  6. nie umiem czytać i słuchać muzyki w tym samym czasie, więc nic Ci nie polecę :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam z tym problem :D

      Usuń
  7. Bardzo lubię Halsey i Arianę i całkowicie zgadzam się,że single nie są zbyt ambitne,ale na płytach można znaleźć cudowne kawałki.Szkoda,że tak mało osób o nich wie...Ale niestety podobna sytuacja jest chociażby z Jennifer Lopez i Rihanną.Uwierz mi,dopóki nie przesłuchałam ich wszystkich płyt to nigdy nie wiedziałam,że mają one tak wspaniałe kawałki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. To trochę smutne, że single jakoś nie powalają, a piosenki na płytach są naprawdę przecudowne...

      Usuń
  8. Nie słucham chyba żadnego z wymienionych przez Ciebie wykonawców. Oczywiście, Biebera trudno nie znać. Z jego piosenek znam chyba jedynie "Love Yourself", które bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam, choć był moment, że puszczali ją bez przerwy w radio i teraz mam dość XD

      Usuń
  9. Uwielbiam "Roman Holiday" od Halsey oraz "Sweather Weather" od The Neighbourhood <3

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators