sobota, 30 lipca 2016

TOP 6 moich książkowych chłopaków

Myślę, że każda książkoholiczka ma listę swoich ulubionych książkowych chłopaków, o których bardzo przyjemnie się czyta i łatwo nie zapomina. Ja również taką posiadam. Oto ona:)

1. Daemon Black (seria Lux)

Oczywista oczywistość! Odkąd sięgnęłam po serię Lux, mam małą obsesję na punkcie Daemona. Zresztą, z tego co wiem, nie tylko ja jestem nim totalnie zauroczona.

2. Dean Holder (Hopeless)



Holder ma cały klub wielbicielek na całym świecie. W prawie każdej recenzji Hopeless/Losing Hope, jaką miałam okazję przeczytać ktoś zachwyca się tym młodym mężczyzną. Nie ma się co dziwić.

3. Gideon de Villiers (Trylogia czasu)

Najśmieszniejsze jest to, że właśnie tacy aroganccy (nie mam pojęcia, czy istnieje takie słowo) i chłodni bohaterowie mają największe powodzenie wśród czytelniczek. Skąd się bierze ich urok?

4. Kayden Owens (Przypadki Callie i Kaydena)


Kayden ma mnóstwo swoich problemów, a i tak martwi się tylko o swoją dziewczynę i jej bezpieczeństwo. Zawsze go uwielbiałam i miałam do niego słabość.


5. Liam James (Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno)



Zabawny, nieco uszczypliwy i mega troskliwy. Do tego wystarczy dodać, że jest przystojny i wysportowany, a powstanie nam przepis na idealnego chłopaka.

6. Cztery (Niezgodna)

W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć Cztery z Niezgodnej. Inteligentny, odważny i odpowiedzialny. Cudowny w stosunku do Tris, pokochałam go od samego początku.



To by było na tyle w dzisiejszym poście. W komentarzach możecie napisać mi, jak wygląda wasz ranking najlepszych książkowych chłopaków ♥

29 komentarzy :

  1. Holder to mój mąż numer jeden ❤️ I Kayden też ma swoje miejsce wsród innych 😁 A Liama dopiero poznam 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy pokochasz Liama tak samo jak ja:)

      Usuń
  2. Deamon jakoś mnie nie powalił, ale trzeba przyznać,ze jest całkiem całkiem :D O wiele bardziej polubiłam Cztery! Nie zgadniesz za co! Za to, że tak bardzo bał się wysokości <3
    U mnie na pewno pojawiłby się Jace Herondale z "Darów anioła" i Damon Salvatore z "Pamietników wampirów"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję wysokości, więc również go za to lubię haha

      Usuń
  3. Dean jest the best! Inni mężczyźni wykreowani przez Colleen również są świetni, np. Ben (November 9) albo przecudowny Ridge (Maybe Someday). Ten pierwszy ma świetne poczucie humoru oraz czyta książki, a drugi gra na gitarze i piszę własne kompozycję muzyczne. Czy to nie jest wystarczający powód by polubić tych chłopców? Reszty boyfriendów z twojej listy nie znam, ale Liama bardzo chcę poznać!
    Pozdrawiam Doviko, z bloga Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniało mi się jeszcze, że Adam (Zostań jeśli kochasz/Wróć jeśli pamiętasz) zasługuje na jakieś wyróżnienie w tym temacie. Zarówno w filmie jak i kontynuacji pierwszej części bardzo go polubiłam *-*

      Usuń
    2. Cały czas o kimś zapominam! Maxon z ,,Selekcji'' to mój kolejny mąż książkowy i oczywiście Tristan z ,,Porwanej pieśniarki''.

      Usuń
    3. "Porwaną pieśniarkę" mam w planach, bo słyszałam tyle ochów i achów, że nie mogę jej sobie odpuścić - co oznacza, że zapewne wspomniany przez Ciebie Tristian również wkradnie się do mojego serducha:D Co do Adama się zgadzam, jest świetny!

      Usuń
  4. Zaraz zaraz... Trylogia czasu ma ekranizację? Kurcze, gdyby nie zdjęcia w Twoim poście, dalej żyłabym w niewiedzy :D Ale Google już mi powiedziały wszystko - wiem jaki film obejrzę dziś wieczorem :D
    Kayden był cudowny <3 podobnie jak Cztery, no a Gideon... kurde, faktycznie ci bezczelni są najfajniejsi :D Dlatego ja na listę wpisałabym jeszcze Rysh'a z Dworu cierni i róż, oraz Jamiego z Obcej <3 Obaj panowie są wysoooko na mojej liście ^^ Muszę koniecznie poznać resztę chłopaków z Twojej, bo ciągle słyszę tak o Daemonie, jak i o Liamie. Szczególnie jestem ciekawa tego drugiego :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Q.
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekranizacja całkiem mi się podobała, ale ten niemiecki język... ciężko było tego słuchać :D
      Polecam przeczytać serię Lux, na pewno nie zawiedziesz się na Daemonie.
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Daemon <3 jejku on jest taki cudowny <3 Momentami miałam ochotę skopać mu tyłek, bo zachowywał się jak dupek ;D
    Gideon jest genialny, czasem nie mogłam się powstrzymać od śmiechu jak on coś powiedział ;DD
    Bardzo fajny post ;))
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kocham i też miałam ochotę skopać mu tyłek haha
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ooo, bardzo przydatny post. Właśnie szukałam jakiegoś nowego "męża". Z tych Twoich znam jedynie Kaydena, ale się nie polubiliśmy.
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko ostatniego bohatera. Szczerze nie cierpię go. Cztery według mnie jest irytujący.
    Innych bohaterów nie znam.

    Pozdrawiam,
    Alicja, recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się z nimi zapoznać:)

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do LBA
      http://recenzje-by-my.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-3-i-4.html

      Usuń
  8. Właśnie nominowałam Cię do LBA :D Szczegóły znajdziesz tutaj: http://pabottyro.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-part-1-2.html Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam żadnego z tych przystojniaków, ale narobiłaś mi wielkiej ochoty na przeczytanie książki "Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno". :)) To rzeczywiście mógłby być idealny chłopak, tylko czy tacy istnieją? :)
    Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię czy istnieją, ale na pewno miło się o nich czyta:)

      Usuń
  10. Liam jest mój! Nie zabieram mi go :D
    Mój mały, kochany mięśniak <3
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, będziemy musiały się nim podzielić haha

      Usuń
    2. No dobra, niech będzie :D
      Albo klona zrobimy xD

      Usuń
  11. Nominowałam cię do LBA :)
    Więcej szczegółów na : http://zaczytananinja.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Holder i Gideon! O boże, chciałabym ich oboje, oddałabym za to wszystko! :D
    Na mojej liście jest jeszcze Jamie Fraser - ostatnio zaczytuję się w "Obcej" i coraz częściej się zastanawiam czy jak będę dostatecznie długo o niego prosić to mi spadnie z nieba?

    Pozdrawiam ciepło!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby to działało w ten sposób😂

      Usuń
  13. Nie znam nikogo z twojej listy oprocz Cztery(Tobias) i też uważam że jest bardzo opiekuńczym i przystojnym facetem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gideon ♥
    Liam ♥
    Cztery ♥
    Uwielbiam ich, a także wielu innych :DD

    Pozdrawiam
    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spośród twojej szóstki znam jedynie Gideona i Cztery, ale tylko Gideona darzę głębszymi uczuciami ^.^
    Pozostałych Panów mam nadzieję, że wkrótce poznam, tym bardziej, że na serię Lux i Hopeless już od dawna mam ochotę :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gideon jest cudowny ♥ Polecam serdecznie serię Lux, nie zawiedziesz się.
      Również pozdrawiam!

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators